Mitt 501:a inlägg handlar.... ~ Mot miljonen

tisdag 23 november 2010

Mitt 501:a inlägg handlar....

inte om varken aktier eller denna blogg utan om mitt företag. Idag lanserade vi nämligen vår fjärde kurs i matematik.

Börsen sjönk ju som koreanska bomber (ursäkta!) idag och det är ju inget kul att skriva om. Desto roligare då att skriva om utvecklingen för företaget. Idag släppte vi vår fjärde kurs Matematik D på MatematikVideo.se och det är väldigt roligt. Det har blivit 37 videos+texter+testa dig själv uppgifter som utgör grunden i kursen. Sedan kommer det alltid önskemål från kunder om fler genomgångar men det är bättre att de bestämmer den biten än jag. Så vet man att det är rätt anpassat. Det är i alla fall väldigt roligt för mig personligen då jag lagt ner min själ för att få det bra.

Detta är också den största anledningen tillsammans med en sajt om framkallning av bilder att jag inte hunnit med att ekonomiblogga särskilt mycket denna höst. Förhoppningsvis blir det lite bättring på det nu så att inlägg 501-600 inte tar allt för lång tid.

Tills inlägg 502 önskar jag därmed er en fortsatt trevlig vecka! //Inte miljonär än

4 kommentarer:

Legendarisk sa...

Måste säga att det är otroligt motiverande att läsa om ditt engagemang med matematikvideo :D. Tror verkligen att din satsning där med mattehjälp på internet ligger helt rätt i tiden!

inte miljonär än sa...

Hej Legendarisk, kul att det kan uppmuntra ngn annan ;-)

Jag hoppas också att det kan bli en bra sajt både för mina kunder och för mig som företagare... Men det finns fortfarande en hel del att fixa, trixa, ordna och ställa in :-)

40procent 20år sa...

Hej

Grattis för 501:e inlägg! För mig kommer det förmodligen ta några år till innan jag är där :)

Hur som helst alltid roligt det går framår med hemsidan, det är framför allt när man lägger så mycket tid. :)

Mvh
4020

inte miljonär än sa...

4020: tack ;-)