TV-tips för ekonomiintresserade ~ Mot miljonen

tisdag 22 juni 2010

TV-tips för ekonomiintresserade

Jag såg för ett tag sedan uppdrag gransknings program om vad som egentligen skedde kring bankerna när finanskrisen briserade.

Nu såg jag att svt lagt upp dessa avsnitt på svtplay och bägge avsnitten tyckte jag själv var intressanta att titta på. Så om du själv vill kika på dessa så hittar du dem här:
Del1
Del2

Själv så sitter jag annars och längtar efter välbehövlig semester. Det har varit en arbetsam tid på jobbet i nära två månader nu och idag var egentligen första dagen jag kunde dricka kaffe i lugn och ro under lunchrasten på länge. Visserligen kul att jobba hårt och dagarna går snabbt men nu börjar det bli tid för lite sol, bad och vila. En vecka till och sedan så är det ledigt!

Läs också:
Bankerna ser framåt - men de glömmer gärna misstagen
Lyxfällan lyckas alltid
Bli rik på att blogga?!

Inga kommentarer: