Nytt steg för företaget och nytt webbkonto ~ Mot miljonen

fredag 23 april 2010

Nytt steg för företaget och nytt webbkonto

Vi har ikväll lagt upp ännu en kurs på sajten. Nu är även Matte A klart och vårens arbete med videokurser är därmed avslutat.

Nu är förstås inte allt klart iom detta, det hade varit riktigt fint att även kunna lägga upp Matte D, E och Diskret. Men det får vänta. Nu skall jag istället koncentrera mig på att lägga upp reklamkampanjer och bygga kundrelationer.

Det känns helt underbart att ha gjort det gnetiga och noggranna arbetet att skapa bra och tydliga genomgångar till gymnasiekurserna i matematik. Nu väntar det som jag tycker är allra roligast. Att smida planer på hur man når ut och hur man förmedlar sitt marknadsföringsbudskap. Finfint liv.

Jag beställde idag ett nytt webbkonto på Binero för att ha utrymme att lägga upp lite mer sajter. Matematikvideo är ganska utrymmes/trafik krävande så det vara lika bra skaffa ett konto till. Nu skall jag dunka upp tre-fyra sajter till, av det enklare slaget, under våren. Det är kul att bygga lite nytt och få koda lite helt enkelt. Dessutom vill sambon ha en hemsida för sina konstnärsexperiment.

Dessutom nr1: Jag är numera affiliate för en bloggkollegas nya webbshop där det säljs koppar. Men mer om det i senare inlägg och kampanjer!

Dessutom nr2: Börsen gick fantastiskt idag. Upp 2,5% är starkt som tusan och jag förstår inte hur långt detta skall bära. En sättning borde vara motiverad.

Trevlig fredag kväll kära bloggläsare! /Intemiljonären

4 kommentarer:

J sa...

Det ska bli enormt kul att följa er marknadsföring eftersom jag i mångt och mycket befinner mig i samma stadium med mitt företag! =)

inte miljonär än sa...

J: Vad bra! Dessutom så följer jag din och tar lärdom.... ;-)

Herr K sa...

Vi får utbyta idéer och länkar längre fram vad det lider :) Blir roligt att se vad som kan tänkas komma fram från den intemiljonäränska skaparglädjen!

inte miljonär än sa...

Herr K: Absolut, det gör jag självklart gärna!