Varför besöker du/följer denna blogg? ~ Mot miljonen

tisdag 23 februari 2010

Varför besöker du/följer denna blogg?

Jag har funderat en del på varför ni, högt ärade läsare till Mot miljonen, följer denna blogg och kom på att det bästa måste ju vara att fråga detta. Så därför genomför jag en liten poll om varför man besöker/följer denna blogg.

Tack på förhand för att ni tar er tid att klicka i er anledning, det går bra att välja flera alternativ. Ni som följer bloggen via Rss-läsare måste troligtvis gå till inlägget för att delta.

2 kommentarer:

Jim sa...

Har funderat en del på det där med varför man besöker olika bloggar, forum m.m Har för egen del kommit fram till att jag dels är något av en informationsknarkare, dels verkar ha ett omåttligt behov av att få diskutera vad som rör sig i huvudet på mig. Av det kan man nog dra både positiva och negativa slutsatser. Negativt är väl att det är tråkigt att man inte har någon att diskutera med på riktigt. Positivt är väl att internet erbjuder möjligheten att diskutera just det som man själv är intresserad av, inte bara det som är aktuellt i den närmaste omgivningen och som intresserar de personer man har runt sig.

inte miljonär än sa...

- Jim, jag kan verkligen hålla med om det. Jag känner faktiskt väldigt få som vill diskutera ekonomi,aktier och företagande. De jag känner får då utstå en hel del babbel från min sida. ;-) Så det är bra med bloggar ur det perspektivet.