Nytt steg för företaget!! ~ Mot miljonen

tisdag 9 februari 2010

Nytt steg för företaget!!

Så var då steg2 klart till mitt företag: Lansering av genomgångar till en hel kurs (Matematik B) och ett kontosystem till detta. Kul tycker jag!

För bara någon timme sedan lade vi ut det live på servern och det skall nu bli väldigt spännande att jobba vidare med detta. Skönt att kunna bli klar med ett steg till och komma vidare. Jag förväntar mig inte några anstormningar av kunder direkt men nu finns en grund att bygga vidare på. Det pirrar faktiskt lite i magen.

Gå gärna och titta på sajten på Matematikvideo.se och ge förslag och synpunkter i denna kommentarstråd.

Återigen, tack till alla som stöttar med kommentarer på denna blogg! Det gör allt lite lättare.
/Intemiljonärän

5 kommentarer:

J sa...

Me like! Men vad hände med bloggen ni hade förut? =)

Herr K sa...

Jag skall fortsätta kolla in filmerna imorgon, så lämnar jag en utvärdering framöver om jag har några synpunkter :)

Bra jobbat!

inte miljonär än sa...

J, den bortrationaliserades... Jag räcker inte energimässigt till att blogga på två ställen. Vi har en facebookgrupp som publiceras på sidan och som jag "bloggar i". FYller inte samma seo roll men det är ett levande element som jag tycker är viktigt.

Herr K, tackar

Martin sa...

Bra jobbat, men varför adsense-annonser. Ger ett oseriöst intryck och jag skulle gissa att de inte drar in så mycket pengar.

inte miljonär än sa...

Hej Martin! Nej det stämmer att de inte drar in särskilt mycket. Men det har varit en lite inkomst som fungerat bra som morot under tiden sidan har byggts upp. Kommer kontoförsäljningen igång är målet att plocka bort dessa så småningom.