Plastgrans-skiten ~ Mot miljonen

måndag 30 november 2009

Plastgrans-skiten

Adventssöndagen är passerad och jag har spenderat kvällen med att försöka installera en irriterande plastgran här hemma i lägenheten.

Det tog lite längre tid än beräknat. Jag satt ca: 1h med att få ihop delarna och få den att se någorlunda respektabel ut. Det var ett riktigt himla måndagsexemplar till plastgran. Kan faktiskt inte förstå hur en sådan enkel liten plastkvist kan vara så svårartad att få upp på golvet. Men efter att x antal plastkvistar med våld böjts till för att passa så står den nu där. Resultatet ser ni nu här bredvid.

Den är inte vacker men julefriden kanske kommer nu... Vem vet..

4 kommentarer:

J sa...

Om det inte går med våld, använd mer våld.
Ett ordspråk som hittills aldrig har lett mig fel här i livet.

Herr K sa...

Jag tycker mig ana att denna gran redan orsakat mer irritation än julefrid i det intemiljonäränska hemmet ;)

Per Penning sa...

Om jag kisar så ser den riktigt fin ut! ;)

inte miljonär än sa...

J: det är mycket klokheter som lämnar ditt tangentbord men detta var extra bra...

Herr K: Sambon var nöjd med den iallafall...

Per Penning: hahaha... Kan dock säga till mitt försvar att blixten inte är nådig mot julgranar.. ;-)