Veckans inlägg ~ Mot miljonen

söndag 11 oktober 2009

Veckans inlägg

Dags för veckans lilla inläggspresentation, håll till godo:

Följer med spänning utvecklingen på Köpstopp och ekonomi där det ställs frågor om Minna egentligen är uppsagd eller inte.

Koldioxidexperimentet kämpar på med sitt mål att nolla sitt koldioxidutsläpp. Nu verkar det dock vara en aning tungt.

Smart privatekonomis Herr K har parallellt också fört över sina stålar i en KF. Värsta modegrejen, dessutom har det gått bra för hans aktier.

Gillar du powerpoint presentationer? Kolla då in dessa: Powerpointar från helvetet.

Mina egna inlägg:
Uppdatering min värdeutveckling
Doink - sa det
SEO och länkning - del2
Jag handlar aktier
Champagnekork i taket - bloggmål 1 uppnått!
Börsen mitt i veckan - Gunilla von Platen
Seabased AB - Bli rik på vågor
Snålhet jag är nöjd över
Enkät betalningsmodell
Omorganisation av värdedepån

Inga kommentarer: