Kvinnligt företagsnätverkande ~ Mot miljonen

fredag 23 oktober 2009

Kvinnligt företagsnätverkande

Fick ett tips (från vän B) om http://www.driftig.nu/. Ett nätverk för företagande. La till mig som profil där och surfade runt en liten stund och konstaterade efter ett tag att det var ett nätverk endast för kvinnliga entreprenörer. Det var ju synd tänkte jag och försökte avregistrera mig vilket verkar vara omöjligt. Får väl hänga på en peruk på profilbilden. Det svåra blir att retuschera bort skägget....

3 kommentarer:

Herr K sa...

Haha, du måste verkligen känt dig som en katt bland hermelinerna när du insåg ditt misstag... å andra sidan, ingen kanske vågar ifrågasätta ditt skägg, det kan ju handla om hormonella problem...skäggiga damen du vet :P

Koldioxidexperiment sa...

Hej bruden!
Skulle vara intressant med en kommentar på detta:
http://www.etc.se/23963/systemkrasch/
Ha en skön helg!

inte miljonär än sa...

- Herr K, jag kände mig definitivt som en katt bland hermeliner...

- Koldioxidexperimentet, för återkomma i frågan antingen irl eller under ett längre inlägg.