Förändringar kommentarsfunktion ~ Mot miljonen

lördag 31 oktober 2009

Förändringar kommentarsfunktion

Jag har ändrat i bloggens inställningar så att kommentarerna kommer upp i en pop-up sida. Anledningen till detta är att det verkar inte gå annars att få email om någon svarar till en kommentatatör till en annan.

Det finns en del svar som kommit in till vissa kommentatorer med svar, tex eftersöks:
- Till danske bank kunden
- Svar till J om csn-lån

Hoppas att denna ändring faller i god jord hos bloggens läsare.

3 kommentarer:

john sa...

Det var en bra förändring, funderar själv på att göra likadant. Om jag inte minns fel har även 40procent20år kommentarerna i en pop-up, så det är ett gott tecken på att du gjort rätt val.

Mvh //Ekonomisk trygghet

Herr K sa...

Då skall jag nog göra likadant, även jag har missat svar som inte rapporterats till min e-mail. Tack för tipset!

inte miljonär än sa...

John & HK: VI utnyttjar emailen till fullo nu. De e bra.