Champagnekork i taket - bloggmål 1 uppnått! ~ Mot miljonen

onsdag 7 oktober 2009

Champagnekork i taket - bloggmål 1 uppnått!

För att stimulera mig själv till att skriva på denna blogg och utveckla den har jag satt upp vissa innehållsmässiga mål.

Det första målet är nu uppnått och då har jag lovat mig själv + sambo champagne. Imorgon ryker korken upp i taket! Tjihoo!

Målet som uppnåddes var att nu 10 eller fler kommentarer (exklusive mina egna) på ett inlägg. Detta skedde med inlägget Snålhet jag är nöjd över. En av anledningarna till att det har blivit så många kommentarer kan bero på att det kommit upp på "HETT" listan på den fina sajten Pusha. I skrivande stund har 18 personer pushat för länken vilket förstås är väldigt trevligt.

Pusha gillar jag som sagt mycket. Känns så osvenskt att peppa andra som gör bra grejer, nästan lite amerikana på det. Känns kul att få chansen att uppmuntra andra.

Skall också hälsa från sambon som är tackar alla som kommenterat, hon gillar champagne....

3 kommentarer:

J sa...

Grattis grattis =)

Herr K sa...

Själv är jag inte så förtjust i champagne (det ska vara öl, denna livets dryck), men man får gratulera! Alltid roligt att bl a mina inlägg resulterar i firande ;)

inte miljonär än sa...

tackar!

HK, Öl är också gott!