web-entreprenören Ted Valentin ~ Mot miljonen

onsdag 16 september 2009

web-entreprenören Ted Valentin

En intressant entreprenör i bloggosfären är Ted Valentin som lyckats knappa ihop mängder av sajter och applikationer.

Den senaste i raden är http://www.blogipedia.com/ där du kan skaffa en egen widget med kommentarer om något ord som efterföljs av det magiska ordet "är".

Tycker idén är kul och värd ett test så jag klistrade in en widget med sökordet börsen är... här i vänsterspalten på bloggen. Just nu får jag inga taggar alls från den men jag läste på Ted Valentins blogg att det varit problem med serverkapacitet. Får väl vänta och se om något händer här snart...

Läs också:
http://www.tedvalentin.se/ (hans blogg)
Intervju med Ted Valentin (På bloggen tkj)
Joinsimons inlägg om när Ted Valentin blir svartlistad av Google

3 kommentarer:

Ted Valentin sa...

Hej!

Det hade inget med serverkapacitet att göra. För att det ska komma upp några inlägg i widgeten så måste de taggas först - vilket jag gjort nu :)

inte miljonär än sa...

ok, det tackar jag för. Gillar dina idéer och särskilt denna!!

inte miljonär än sa...

test