Snart live med hemsidan till företaget ~ Mot miljonen

måndag 21 september 2009

Snart live med hemsidan till företaget

Sitter och lägger sista handen vid hemsidan. Lite css menyer som måste rättas till. För att vara ett förstlingsverk till hemsida måste jag nog ändå snart nöja mig.

Efter sju sorger och bedrövelser kanske kanske jag nu ändå kan presentera allt i slutet på veckan. Har gett upp tanken på att i det första steget lägga till en inloggningsfunktion på sidan. Det får vänta ett tag. Kommer till att börja med lägga upp en del material gratis och se hur det fungerar. Om det kommer trafik till sidan och om idén håller någorlunda. Det finns fortfarande mängder av utvecklingsområden men det känns skönt att snart nå slutet på fas1: presentation av idé och hemsida. Äntligen....

7 kommentarer:

Herr K sa...

Bra jobbat! Skall bli kul att kolla in sidan när den går live :)

nonhosonno sa...

Spännande!

inte miljonär än sa...

Bygg bara inte upp några större förväntningar... ;-)

Det är endast min första sajt och det finns mängder att fixa.. Nu blev jag en aning nervös att det är alldeles för dåligt men jaja. det är väl bara att kasta sig ut!

Koldioxidexperiment sa...

Jag trodde jag skulle kunna gå in och tjuvkika, men tji fick jag. Det verkar som att jag får ge mig till tåls som alla andra.

40procent 20år sa...

Ska bli intressant och se den nya sida!

Kör hård och lycka till!

J sa...

Fan va kul, grattis! Minns när min första sida gick online, det var värt att fira med en kall =)

Birgitta sa...

Spännande! Vi ska hålla koll på din sida.

Hälsningar
Aktieklubben Sex Damer
http://borsen.blogg.se/