Kapitalförsäkring, trötthet och företag ~ Mot miljonen

torsdag 17 september 2009

Kapitalförsäkring, trötthet och företag

Gick hem lite tidigare från jobbet idag pga sent arbete igår då det var föräldramöte på skolan. Hade tänkt sitta och peta lite extra med min produkt. Utan att ännu avslöja allt för mycket så kräver detta att jag skall använda min röst och är man trött så blir det liksom inte bra. Himla skit. Hade varit trevligt att komma framåt.

Annars har jag under dagen anmält mig till en Kapitalförsäkring på Avanza. Tanken är att så småningom fösa över pengarna från mitt "vanliga" aktiekonto till detta allteftersom jag når mina något diffusa riktkurser.

Annars fick jag förfrågan idag på jobbet att driva ett projekt som kan ge lite extra i plånboken under 6 månader. Tackade ja men ingenting är ännu påskrivet. Det handlar om att processkartlägga några systerskolor till oss. Något som jag jobbat med på min enhet.

Jag gjorde också en egen liten "widget" som jag döpt till bloggboxen idag som jag blev nöjd med:
BloggBOX
Det är en liten css klass som gör att man får annan bakgrund.
Nästa steg är att jag skall göra rundade hörn också!
Hög nivå va? ;-)

märker att den bara fungerar i IE, undrar varför?

Inga kommentarer: