Veckans inlägg ~ Mot miljonen

söndag 23 augusti 2009

Veckans inlägg

Så då har denna fantistiska lilla vecka nått sitt slut. För mig så har den avslutats fint med mycket vänner och bra väder. Har också kommit vidare med mitt företag och börjat jobba på hemsidan. Detta har varit skönt då det har känts tungt att komma igång med detta, mycket beroende på att jag inte kan så mycket om hemsideskapande. Nu har det lossnat lite och jag är på väg! Annars har jag läst mycket intressant i bloggosfären och här är ett axplock:

Mina inlägg under veckan:

css mallar - gratis hemsidemallar
Börsdata.se
3 tips inför löneförhandling
Portföljen slutade på plus
Jag vill ha lön nu
Off-topic Snart kräftskiva!
Mitt företag och jag - Sisyfosarbete
Odla mer hemma och spara pengar och miljön
Börsen mitt i veckan - svagt nedåt
Håll distans till börsen och lyckas
Skolungdomar som investering?!
Uppdatering min värdeutveckling
3 råd när du tar lån till bostaden

4 kommentarer:

Spara & Placera sa...

Intressant läsning både här och på de sajter du nämner. Det inspirerar mig att jobba vidare med min blogg som är relativt nystartad.

Lev väl! / Håkan

J sa...

Använd dreamweaver så är det tokenkelt, det gjorde jag på företagets sida =)

inte miljonär än sa...

Håkan, tackar för uppmuntran, ska kolla in din blogg också!

J, jag har lyckats komma igång med dreamweaver utifrån css mallarna och lyckas till min egen förvåning faktiskt göra det rätt ok. Har inte lyckats göra mer än en grund men det känns bra!

J sa...

Snyggt, hojta om du kör fast!