Veckans inlägg ~ Mot miljonen

söndag 9 augusti 2009

Veckans inlägg

Det har som vanligt producerats en hel del intressant i aktie&ekonomibloggosfären under veckans gång, har listar jag en del som jag läst och funnit intressant:
  • Winning trading om vad som händer då aftonbladet rekommenderar. Gör tvärt om!Aftonbladet rekommenderar att köpa fonder.
  • Finanskvinnan är en grym sparare som trots studier lyckats få ihop långt mer än mig som heltidsjobbar: Nästa delmål
  • Miljonär innan 30 har troligtvis lyckats nå sitt mål, att vara miljonär, grattis!
  • 40procent20år. Dennes entrepenörsnerv har börjat dallra. Nu väntar ett spännande projekt om Utdelningar
  • Joinsimon som bloggar om SEO och internetmarknadsföring skriver om ett av mina favvoprogram: Spotify
Här är också en lista över de blogginlägg som jag själv producerat, måste säga att det har blivit en blandad kompott under veckan:
Uppdatering min värdeutveckling
Uppåt, uppåt, uppåt
I väntan på jobbstatistiken och bröllop
En rapport från SSAB i brevlådan
Risk vid börshandel
Test av affärsidé strular
Sätt en riktkurs - Våndan över att sälja
Börsen mitt i veckan - Det går bra för portföljen
Vad måste minst ingå i en aktieanalys?
Oriflame - aktieanalys inför rapport
Aktietips av sladdförsäljaren
Tillväxt i hundra år?
Åter på jobbet och entrepenörstankar

Inga kommentarer: