Veckans inlägg ~ Mot miljonen

söndag 2 augusti 2009

Veckans inlägg

Här kommer en sammanställning av den här veckans inlägg från min blogg samt andra bloggares inlägg som jag läst och uppskattat under veckan.

Från Mot miljonen:
Jag är en projektmänniska
Uppdatering min värdeutveckling
U2 - miljöbovar som tjänar grova stålar?
Den första miljonen är svårast
En portion kreativitet, tack
Konjunkturtankar
Tack gode gud för bufferten!
Börsen mitt i veckan - det dallrar!
Jantelagen 2.0
Nuvarande och kommande valutaeffekter
Projekt företag
Dom 10 sämsta aktietipsen
Rapport SSAB - stålbadet fortsätter

Från andra bloggare:
40procent20år skriver långt och ingående om problemet hur diversifierad man egentligen bör vara. Diversifiering Vs Fokusering - Hur många aktier ska man ha i portföljen?

Life of Stockman ger oss en bra analys av SCA:
Valuta och lägre kostnader räddar SCA

Per penning och hans familj har lyckats bra på semstern: här kan du läsa hur.

JoinSimon om youtube statistik: YouTube statistik öppet hos Mathias Sundins kampanjvideo

Entreprenören Dan har gått "live" med sitt senaste projekt Inredning.nu: roligaste projektet hittills

Inga kommentarer: