~ Mot miljonen

onsdag 3 juni 2009

Mitt aktieinnehav för tillfället efter lite försäljning av bankaktier och nya inköp är följande:
Autoliv + 10%
Avanza + 5%
Getinge B +3,96%
Oriflame -3,51%
Ssab -3,27
Tele2B -3,27
Trelleborg B -0,99


Känner mig rätt lugn med detta innehav för tillfället. Spanar fortfarande på bankaktierna som rusar nedåt för tillfället i rädsla för stora kreditförluster i baltikum. Detta tycker jag är intressant. Det är svårt att vet var botten ligger i detta ras. Antar att osäkerheten gör att egentligen ingen vet.

har en riktkurs på avanza på 125 och denna aktie ligger för tillfället på 119 så målet ligger inte särskilt lång borta. Om målet nås inom kort kommer jag för första gången nå ett väl planerat mål vilket känns tillfredsställande. Är annars ganska impulsiv i mina innehav vilket är ytterst otillfredsställande.

Inga kommentarer: